Tehdään yleisölle selväksi, mistä asiassanne on kyse

Luon sanomia tärkeille ihmisille.

Olen Paula Harmaala, copywriter ja viestintä­konsultti. Olen työskennellyt journalistisissa sekä luovissa markkinointiviestinnän suunnittelu­tehtävissä noin 20 vuotta.

Erikoistaitoni on päästä sisälle asiaan kuin asiaan ja luoda viesti, joka todella sisäistetään ja muuttaa ajatuksia.

Tuen ammattilaistenne tiimiä ja rakastan työskennellä hyvien tyyppien kanssa!

Ovatko nämä haasteet tuttuja

  1. Asiaanne ei ymmärretä ja se saatetaan kokea hankalana. Mikään asia ei lopultakaan ole vaikea, kun se kerrotaan hyvin.

  2. Samoihin kysymyksiin saa vastailla toistuvasti, eikä sitä silti sisäistetä. Viesti kaipaa selkeytystä, mikäli yleisö ei hahmota asiaa oikein.

  3. Matala kiinnostus. Tarpeisiin vastaava viesti sytyttää.

  4. Tarjonta jää jatkuvasti kilpailijan varjoon, vaikka se olisi asiakkaalle kannattavampi. Ratkaisu on jäänyt hämäräksi, joten kirkastetaan asia.

  5. Julkisissa keskusteluissa ja medioissa näkökulmanne ei näy eikä kuulu, vaikka se olisi yleisölle olennainen ja ajankohtainen. Nyt pitää tavoittaa oikeat ihmiset ja oikealla tavalla. 

Palvelut

Brändeille, toimistoille, medioille.

Artikkelit ja mediatiedottaminen

Kirjoitettu juttu kuvineen on selkein tapa saada oma asia kerrottua, niin yleisölle kuin medioille.

Haastattelut ja lyhytvideot

Annetaan ammattilaisille, asiakkaille ja yleisöllenne puheenvuoro. Toimittaja haastattelee videolla tai tai sen ulkopuolella. Tuontantoja tehdään tarvittaessa myös nopealla rytmillä tapahtumissanne.

Ilme, digi & printtituotanto

Markkinointiaineistot vaativimpiinkin tarpeisiin. Videkuvaus ja videotuotanto, valokuvaus ja kuvankäsittely, ilme, logo, kuvitukset, nettisivut, esitteet, asiakaslehdet.

Sparraus ja konsultointi

Viestinnällinen haaste? Varaa maksuton 30 minuutin alkuneuvottelu, niin katsotaan, mikä voisi olla paras tapa edetä tilanteessanne.

Hyvät ideat & hienot toteutukset

Paula Harmaala

Kaikella työskentelyllä on arvopohjansa, joka välittyy siitä, miten toimitaan. Edistän parempaa maailmaa.

  • Monimuotoisuus, tasa-arvo ja osallisuus (DEI) mahdollistavat kyvykkyyksien hyödyntämisen parhaalla mahdollisella tavalla.

  • Rehellisyys ja avoimuus tekevät yhteistyöstä sujuvaa.

  • Kunnioitus ja luottamus puolin ja toisin ovat perusta miellyttävälle työskentelylle ja suuremmillekin onnistumisille.
  • PUHUTAAN VIESTINNÄSTÄ

    Mihin mediatiedottamista tarvitaan?

    Toimittajilla on käytettävissään juttujen tekemiseen hyvin rajallisesti aikaa ja resursseja. Jos haluaa, että oma asia pääsee ennemmin tai myöhemmin medioihin, on säännöllinen ja pitkäjänteinen mediatiedottaminen

    Lisää >

    Kuinka medioihin päästään

    Mediassa keksitään juttuaihe, jonka jälkeen siihen etsitään sopivat haastateltavat. Omalla aktiivisuudella voit parantaa todennäköisyyttä saada oma aihe mediaan sekä tulla haastateltavaksi.

    Lisää >