Kun teillä on jotain,
mitä muidenKIN pitäisi tietää

Miten ihmiset voisivat toimia paremmin?
Tuleeko toistuvasti vastaan samoja kysymyksiä, eikä asia tunnu menevän perille?
Mikä pelastaisi maailman tai ainakin tekisi siitä joltain osin paremman paikan?
Miksi mediat eivät kerro asioista näkökulmasta, mikä meistä olisi oleellinen?

Todella moni asia on kiinni viestinnästä. Kuinka asia kerrotaan pitkälti ratkaisee sen, miten ihmiset asiasta kiinnostuvat, pääsevät sisälle, ymmärtävät, samaistuvat, inspiroituvat ja keskustelevat.

Toimivalla viestinnällä sujuvoitetaan arkea, rakennetaan suhteita, edistetään menekkiä, lisätään luotettavuutta, noustaan esille medioissa ja ennen kaikkea, tehdään oma asia tutuksi.

Sillanrakentaja
kumppaninne hyvässä

Is Good News on viestintätoimisto, strateginen kumppaninne tavoitteiden saavuttamisessa.

Erikoisalueitamme ovat tekniikka, talous sekä kauneus ja hyvinvointiaiheet. 

Edistämme asioita, jotka tavalla tai toisella parantavat maailmaa.

Mediatiedotteet

Tiedote on lehtijutun muotoon laadittu teksti, joka jaetaan medioille tiedoksi, inspiraatioksi ja vapaasti julkaistavaksi vaikka jopa ihan sellaisenaan.

Mediatiedotteen tarkoitus on läpäistä uutiskynnys ja tuoda asianne esille journalistisiin medioihin.

Mediatiedotteen tulee täyttää tietyt edellytykset, jotta lehdistö kiinnostuisi asiasta.

Keskeisin vaatimus on, että tiedote ei vaikuta mainokselta ja näkökulma on yleisöä palveleva.

Tiedotteen mukana kannattaa jakaa pressilaatuinen valokuva tai useampi, sillä ne laskevat medioissa julkaisukynnystä. Nykyään myös videoita voi jakaa tiedotteiden ohessa.

Tiedottaminen on maraton, jossa pitkäjänteisyydellä voi tehdä oman asiansa tutuksi ja saavuttaa tunnettuutta juuri tavalla, mikä on itselle tärkeä.

Autamme löytämään asiastanne mediaa kiinnostavan näkökulman. Haastattelemme, kirjoitamme, kuvaamme, kuvitamme ja jakelemme tiedotteet medioille Suomen johtavan tiedotepalvelu STT Infon kautta.

ARTIKKELIT

Referenssitarinat, henkilöiden esittely, palvelujen ja hyötyjen avaaminen…

Melkeinpä mikä asia tahansa voidaan kertoa kiinnostavasti artikkelimuodossa.

Hyvin laadittu artikkeli houkuttelee lukemaan, vaikuttaa lukijan maailmankuvaan sekä valintoihin arjessa.

Artikkelia voidaan jakaa esimerkiksi nettisivuilla, esitteessä, asiakaslehdessä tai ilmoituksena journalistisessa mediassa, jota kutsutaan myös advertoriaaliksi.

Advertoriaali

Onko teille tarjottu markkinointiartikkelia ilmoitusliitteestä tai muusta mediasta?

Yleensä ilmoitushintaan sisältyy advertoriaalin laatiminen, mutta omalla aineistolla ilmoitushintaa voi neuvotella edullisemmaksi.

Suosittelemme teettämään advertoriaalin aina omalla toimittajalla, jotta varmistetaan sen laatu ja vaikuttavuus.

Lisäksi advertoriaalin ulkoasulla on suuri merkitys kiinnostavuuden ja luettavuuden kannalta.

Autamme myös advertoriaalien kanssa niiden sisällön, ilmeen kuin palvelumuotoilun osalta. 

Asiakaslehti

Kauniisti taitettu ja oman tyylin mukainen asiakaslehti on profiilin kohottaja, jossa lukija pääsee uppoutumaan omaan maailmaanne.

Lehden parissa viihdytään arjen keskellä.

Oma uskottava media on loistava tapa tavoittaa paitsi vanha tutut ihmiset, myös tehdä vaikutus uusiin.

Konsultointi & koulutus

Miltä vaikuttaa? Entä kuinka kannattaisi erilaisissa viestinnällisissä kysymyksissä toimia? 

Tarkastelemme, millaisia signaaleja viestitään sekä vastaako se omia arvoja ja tavoitteita. Tuemme organisaatiota keskusteluissa yleisön ja median kanssa.

Tarjoamme koulutusta viestinnässä, kuten tiedotteiden ja artikkelien laatimisessa, valokuvauksessa ja valaistuksessa sekä taitossa.  

×