
Mihin mediatiedottamista tarvitaan?
Toimittajilla on käytettävissään juttujen tekemiseen hyvin rajallisesti aikaa ja resursseja. Jos haluaa, että oma asia pääsee ennemmin tai myöhemmin medioihin, on säännöllinen ja pitkäjänteinen mediatiedottaminen
Olen Paula Harmaala, copywriter ja viestintäkonsultti. Olen työskennellyt journalistisissa sekä luovissa markkinointiviestinnän suunnittelutehtävissä noin 20 vuotta.
Erikoistaitoni on päästä sisälle asiaan kuin asiaan ja luoda viesti, joka todella sisäistetään ja muuttaa ajatuksia.
Tuen ammattilaistenne tiimiä ja rakastan työskennellä hyvien tyyppien kanssa!
Kirjoitettu juttu kuvineen on selkein tapa saada oma asia kerrottua, niin yleisölle kuin medioille.
Annetaan ammattilaisille, asiakkaille ja yleisöllenne puheenvuoro. Toimittaja haastattelee videolla tai tai sen ulkopuolella. Tuontantoja tehdään tarvittaessa myös nopealla rytmillä tapahtumissanne.
Markkinointiaineistot vaativimpiinkin tarpeisiin. Videkuvaus ja videotuotanto, valokuvaus ja kuvankäsittely, ilme, logo, kuvitukset, nettisivut, esitteet, asiakaslehdet.
Viestinnällinen haaste? Varaa maksuton 30 minuutin alkuneuvottelu, niin katsotaan, mikä voisi olla paras tapa edetä tilanteessanne.

Toimittajilla on käytettävissään juttujen tekemiseen hyvin rajallisesti aikaa ja resursseja. Jos haluaa, että oma asia pääsee ennemmin tai myöhemmin medioihin, on säännöllinen ja pitkäjänteinen mediatiedottaminen

Mediassa keksitään juttuaihe, jonka jälkeen siihen etsitään sopivat haastateltavat. Omalla aktiivisuudella voit parantaa todennäköisyyttä saada oma aihe mediaan sekä tulla haastateltavaksi.