Jotta oikeat ihmiset löytävät perille


Jokainen tuote, palvelu tai mikä vaan muukin asia
tarvitsee toimivaa viestintää lyödäkseen itsensä läpi.

Kun teillä on päämäärä, autan saavuttamaan sen viestinnän  keinoin. 

Ne hyvät uutiset

 

NoNews syntyi vuonna 2008 organisaatioiden tarpeesta kertoa asiansa merkityksellisesti, jotta ihmiset todella ymmärtäisivät.

Kymmenen vuotta myöhemmin muutoksen tuulet puhalsivat. Uudeksi nimeksi vahvistui Is Good News.


Näkemys.
Se oli kirkas alusta lähtien. Kerrotaan asiat siten, että samalla parannetaan maailmaa.

Sen sijaan, että ympäristöä kuormitettaisiin epäselvällä hälinällä, tehdään vain sellaisia viestejä, joita itsekin haluaisi vastaanottaa.

Kiinnostavia. Selkeitä. Hyödyllisiä.

Tätä kaikkea ohjaa vilpitön halu palvella yleisöä. Siitä ei tingitä!

Merkityksellisyys on avain yleisön luottamukseen. Se pitää ovet avoinna silloinkin, kun aika ja huomio ovat kilpailtuja.

Kun on arvokas, on tärkeä.

 

Teesit

1

Ihmisten aika on arvokasta.
Kunnioitetaan sitä.

2

Viestin vastaanottaja on ihminen tarpeineen. Vastataan niihin.

3

Viestitään sopivasti, muttei liikaa. Kerrotaan oleellinen, karsitaan loput.

4

Kehitetään ja kehitytään.
Parhaat oppivat joka päivä.

Arjen taidetta

 

Merkitykselliset tarinat yleisöä palvelevalla kulmalla toimivat journalismin ohella myös mainonnassa.

Mainonnan tehtävä on tarjoilla oivallusta ja iloa. Sen kuuluu rikastuttaa ympäristöään.

Hyvä mainos on samalla myös taidetta.

Se on tyylipuhdas ilmentymä sanomaa ja kauneutta.

Miten? Muotoillaan sanoma kielellisesti ja visuaalisesti muotoon, jossa se on mahdollisimman helppo sisäistää. 

Markkinointitutkimuksellinen havainnointi, trendien haistaminen sekä ymmärrys kyseessä olevasta liiketoiminnasta ovat olennainen osa palvelevan mainonnan suunnittelua.

Tässä tarvitaan myös teidän asiantuntijuuttanne. Yhteistyössähän näitä hommia tehdään.

 

 

Ystävällisesti

 

Kumppaninanne haen toiminnastanne jatkuvasti kiinnostavinta viestiä ja sen parasta mahdollista muotoa. Haluan oppia teistä lisää, jotta voin palvella yleisöä kertomalla siitä, mitä teillä on annettavaa.

On tärkeää, että suhteemme on kaikin puolin rakentava ja kanssakäyminen miellyttävää molemmin puolin.

Dynaaminen yhteistyön ilmapiiri edesauttaa luovaa suunnittelua ja auttaa löytämään entistä enemmän palvelevaa kerrottavaa tekstin, kuvan, äänen ja näiden yhdistelmien muodossa.

Hyvä kumppanuus on perusta sille, miksi tämä toimii.

 

 

Copywriter & toimittaja


Paula Harmaala

 

Jos kohdeyleisöä ei olla aikaisemmin tavoitettu toivotulla tavalla, haaste on usein siinä, miten asia kerrotaan.

Pystyn tehokkaasti auttamaan tällaisissa kysymyksissä.


Vuodesta 2005 alkaen
olen työskennellyt vahvojen sisältöjen parissa niin toimittajana kuten myös copywriter-konseptisuunnittelijana. Olen
ollut sanoittamassa lukuisia tärkeitä aiheita elämän eri alueilta viestinnän, mainonnan ja journalismin keinoin.


Keskeinen osa työtäni
on kääntää asiantuntija-aiheita yleisölle kiinnostaviksi ja ymmärrettäviksi teksteiksi ja kuviksi.

Monesti asiat ovat työpöydälleni tullessaan vaikeasti hahmotettavia tuotekuvauksia, joista lähden avaamaan, mitä asia oikeasti merkitsee viestin vastaanottajan kannalta.


Hyödynnän suunnittelussa
muotoiluajattelua, jossa havainnollisuus ja viimeistelty visuaalisuus yhdistyvät. Kyse on muustakin kuin sanoista. Kaikissa julkaisuissa on ensiarvoisen tärkeää, miten informaatiosta saadaan mahdollisimman houkutteleva ja palveleva viestin vastaanottajalle.


Olen käytettävissä:

  • Toimittajana ja valokuvaajana journalistisilla juttukeikoilla
  • Copywriterina, konseptisuunnittelijana, kuvittajana ja kuvaajana mainonnassa
  • Tiedottamisessa, kun kotimaiset mediat halutaan tavoittaa  kiinnostavilla ajankohtaisilla aiheilla

Hoidan eri rooleja vastuullisesti ilman, että luottamus puolueettomuuteen vaarantuu.

 

 

 

Paula & Co. palveluksessanne:

Advertoriaali
Animaatio
Amazon-tuotekuvat

Artikkeli
Asiakaslehti
Brändin rakennus
Copywriting
Design
Graafinen suunnittelu
Haastattelu
Identiteetti
Kansien suunnittelu
Kirjan tekstit ja tuotanto

 

 

Kirjoittaminen
Konsultointi
Konseptisuunnittelu
Koulutus
Kuvankäsittely
Kuvitukset
Kyltti
Lehdistötiedote
Logo
Mainonta
Nimeäminen
Nettisivut
Pakkaussuunnittelu

 

Post-production
Printti
Referenssiartikkeli
Sisältösuunnittelu
Slogan

Strateginen suunnittelu
Sparraus
Sähköinen esite

Taitto
Tiedotteet
Toimitustyö

Valokuvaus
Videotuotanto

Lähetä viesti

Kerro, miten voin olla avuksi.

3 + 15 =

Liittoudu kanssani LinkedInissä

LuotettavaKumppaniyritys

Paula Harmaala

Kirjoitan tekniikasta, teollisuudesta, oman talouden hallinnasta sekä muista maailmaa parantavista aiheista.

Mainontaa käsitteleviin juttuihini voi tutustua MRKTNG-lehdessä.

 

Jokainen aidosti hyödyllinen asia on kerrottavissa siten, että sen arvo kohdeyleisössä todella ymmärretään.

NoNews
Vesijärvenkatu 2
15100 Lahti

Y-tunnus: 2216386-3

 +358 50 360 7500

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi@nonews.fi