Jotta oikeat tyypit löytävät perille

 Jokainen asia tarvitsee toimivaa viestintää lyödäkseen itsensä läpi. Autamme saavuttamaan tärkeitä päämääriä viestinnän keinoin.

Olemme tekniikkaan, talouteen ja hyvinvointiin erikoistunut viestintätoimisto. Teemme viestin lähettäjää, vastaanottajaa ja ympäristöä palvelevaa vastuullista viestintää.

 

Enemmän kuin sanoja

paula harmaala 

Jos kohdeyleisöä ei ole aiemmin tavoitettu toivotulla tavalla, haaste on usein siinä, miten asia kerrotaan. Pystyn auttamaan tällaisissa kysymyksissä.

 

Vuonna 2005 aloitin työt journalismin parissa valokuvaavana toimittajana, jonka jälkeen jatkoin uraani mainostoimistopuolella copywriter–konseptisuunnittelijana. 

Olen ollut muodostamassa viestejä lähes kaikilta elämän osa-alueilta sanojen, kuvien, äänen ja niiden yhdistelmien muodossa.

Tehtäväni on kääntää asiantuntija-aiheita yleisölle kiinnostaviksi ja ymmärrettäviksi sanomiksi. Erikoistaitoni on päästä sisään teemoihin, jotka yleisesti koetaan vaikeatajuisina. 

Monesti asiat ovat työpöydälleni tullessaan hankalasti hahmotettavia tuotekuvauksia, joista lähden avaamaan, mitä asia oikeasti merkitsee viestin vastaanottajan kannalta.

Kyse on muotoilusta, jossa havainnollisuus ja viimeistelty visuaalisuus yhdistyvät.

Kaikissa julkaisuissa on ensiarvoisen tärkeää, miten informaatiosta saadaan mahdollisimman houkutteleva ja palveleva viestin vastaanottajalle.

Aihepiirejäni ovat tekniikka, talous ja hyvinvointi, sillä ne ovat keskeisiä teemoja paremman maailman rakentamisessa meille kaikille.

Tällaisia ovat vaikkapa teollisuuden hukkalämmön uusiokäyttö, oman talouden hallinta sekä terveyteen liittyvät teemat.

Suomalaisuus on sydäntäni lähellä. Olen mielelläni edistämässä sanomaa tämän pienen kansan hienoista teoista, joista monesti hyötyy myös koko maailma.

 *  *  * 

Haluaisitko tehdä kanssani yhteistyötä? Ota yhteyttä paula@nonews tai 050 360 7500.  

 

 

Paula & kumppanit hyvällä asialla

Kieli, visuaalisuus ja muotoilu ovat painopisteet kaikessa viestinnän suunnittelussa. Luomme laajempia kokonaisuuksia ja suosimme pitkäaikaista yhteistyötä, jotta pääsemme vaikuttavampaan lopputulokseen.

Voiko meiltä tilata vaikkapa logon tai yritysilmeen? Niitäkin! Tätä kaikkea muun muassa teemme:

 

Artikkelit ja advertoriaalit
Amazon-tuotekuvat

Asiakaslehti
Brändin rakennus
Copywriting
Design
Esite
Flyer

Graafinen suunnittelu
Haastattelu
Kansien suunnittelu

 

Kirjan tekstit ja tuotanto Kirjoittaminen
Konseptisuunnittelu
Koulutus
Kuvankäsittely
Kuvitus
Lehdistötiedote
Logo
Nimeäminen
Nettisivut
Pakkaussuunnittelu

Printti
Referenssiartikkeli
Slogan
Strateginen suunnittelu
Sparraus
Sähköinen esite

Taitto
Tiedotteet
Toimitustyö

Valokuvaus
Videotuotanto

Ystävällisesti

 

Kumppanina haemme toiminnastanne kiinnostavinta viestiä ja sen parasta mahdollista muotoa. Haluamme oppia teistä lisää, jotta voimme palvella yleisöä kertomalla siitä, mitä teillä on annettavaa. 

On tärkeää, että suhteemme on kaikin puolin rakentava ja kanssakäyminen miellyttävää molemmin puolin.

Dynaaminen yhteistyön ilmapiiri edesauttaa luovaa suunnittelua ja auttaa löytämään entistä enemmän palvelevaa kerrottavaa tekstin, kuvan, äänen ja näiden yhdistelmien muodossa.

Hyvä kumppanuus on perusta sille, miksi tämä toimii.

 

Kauniisti 

Merkitykselliset tarinat yleisöä palvelevalla kulmalla toimivat journalismin ohella myös mainonnassa ja viestinnässä. Yhteinen tehtävämme on tarjoilla yleisöllenne oivallusta ja iloa. 

Parhaimmillaan viesti on tyylipuhdas ilmentymä sanomaa ja kauneutta, joka rikastuttaa ympäristöään.

 

Muotoilemme sanoman kielellisesti ja visuaalisesti muotoon, jossa se on mahdollisimman helppo sisäistää. 

Markkinointitutkimuksellinen havainnointi, trendien haistaminen sekä syvällinen ymmärrys liiketoiminnasta ovat olennainen osa palvelevan mainonnan suunnittelua.

 

 

Teesit

1

Ihmisten aika on arvokasta.
Kunnioitetaan sitä.

2

Viestin vastaanottaja on ihminen tarpeineen. Vastataan niihin.

3

Viestitään sopivasti, muttei liikaa.
Kerrotaan oleellinen, karsitaan loput.

4

Kehitetään ja kehitytään.
Parhaat oppivat joka päivä.

Ne hyvät uutiset

 

Tekniikkaan, talouteen ja hyvinvointiin erikoistunut viestintätoimisto.

 

Näkemys. Se oli kirkas heti alusta lähtien. Kerrotaan asiat siten, että samalla tehdään maailmasta parempaa.

Sen sijaan, että ympäristöä kuormitettaisiin epäselvällä hälinällä, tehdään vain viestejä, joita itsekin haluaisimme vastaanottaa.

Kiinnostavia. Selkeitä. Hyödyllisiä. 

NoNews syntyi vuonna 2008 organisaatioiden tarpeista kertoa asiansa merkityksellisesti, jotta ihmiset todella ymmärtäisivät. Aluksi olimme kahden hengen mainostoimisto, joka toimi copywriter ja Art Director työparina. 

Kymmenen vuotta myöhemmin muutoksen tuulet puhalsivat. Viestinnän ja etenkin tiedottamisen vahvistuttua toiminnassa, uutena nimenä käyttöön tuli Is Good News.

Merkityksellisyys on säilynyt pääteemana koko taipaleemme ajan. Se on avain yleisön luottamukseen, joka pitää ovet avoinna silloinkin, kun aika ja huomio ovat kilpailtuja. 

Kun on arvokas, on tärkeä.

 

NoNews
Vesijärvenkatu 2
15100 Lahti

Y-tunnus: 2216386-3

+358 50 360 7500 / Paula

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi@nonews.fi

LuotettavaKumppaniyritys

Paula Harmaala

Kirjoitan energia-alasta, tekniikasta, oman talouden hallinnasta, hyvinvoinnista sekä muista maailmaa parantavista teemoista.

Mainontaa käsitteleviä juttujani voit lukea MRKTNG-lehdestä.

Jokainen aidosti hyödyllinen asia on kerrottavissa siten, että sen arvo kohdeyleisössä todella ymmärretään.

 

×