Jotta oikeat tyypit löytävät perille

 Jokainen tuote, palvelu tai mikä vaan muukin asia
tarvitsee toimivaa viestintää lyödäkseen läpi.

Kun teillä on päämäärä,
täältä löytyy apu saavuttaa se viestinnän keinoin. 

 

Enemmän kuin sanoja


paula harmaala

Jos kohdeyleisöä ei olla aikaisemmin tavoitettu toivotulla tavalla, haaste on usein siinä, miten asia kerrotaan.

Pystyn auttamaan tällaisissa kysymyksissä.

 

Vuonna 2005 aloitin työt journalismin parissa valokuvaavana toimittajana, jonka jälkeen jatkoin uraani mainostoimistopuolella copywriter konseptisuunnittelijana. Olen ollut muodostamassa viestejä lähes kaikilta elämän osa-alueilta sanojen, kuvien, äänen ja niiden yhdistelmien muodossa.

Tehtäväni
 on kääntää asiantuntija-aiheita yleisölle kiinnostaviksi ja ymmärrettäviksi sanomiksi.

Monesti asiat ovat työpöydälleni tullessaan vaikeasti hahmotettavia tuotekuvauksia, joista lähden avaamaan, mitä asia oikeasti merkitsee viestin vastaanottajan kannalta.

Kyse on muotoilusta
, jossa havainnollisuus ja viimeistelty visuaalisuus yhdistyvät. Kaikissa julkaisuissa on ensiarvoisen tärkeää, miten informaatiosta saadaan mahdollisimman houkutteleva ja palveleva viestin vastaanottajalle.

Olen käytettävissä:

  • Copywriterina, kuvaajana ja kuvittajana
  • Tiedottamisessa, kun kotimaiset mediat halutaan tavoittaa  kiinnostavilla ajankohtaisilla aiheilla

 

Paula & kumppanit
hyvällä asialla

 

Mitä te käytännössä teette?
Saako teiltä vaikka logon tai nettisivut? 

Kyllä ja kyllä. Meiltä saa markkinointiviestinnän aineistot nimenomaan viestinnällisesti suunniteltuina. Ensisijaisesti suunnittelemme laajempia kokonaisuuksia.

Listattakoon tähän joitakin yleisimmin tiedusteltuja.

 

Artikkelit ja advertoriaalit
Amazon-tuotekuvat

Asiakaslehti
Brändin rakennus
Copywriting
Design
Esite
Flyer

Graafinen suunnittelu
Haastattelut
Kansien suunnittelu

 

Kirjan tekstit ja tuotanto Kirjoittaminen
Konseptisuunnittelu
Koulutus
Kuvankäsittely
Kuvitus
Lehdistötiedote
Logo
Nimeäminen
Nettisivut
Pakkaussuunnittelu

Printti
Referenssiartikkeli
Slogan
Strateginen suunnittelu
Sparraus
Sähköinen esite

Taitto
Tiedotteet
Toimitustyö

Valokuvaus
Videotuotanto

Ystävällisesti

 

Kumppanina haen toiminnastanne kiinnostavinta viestiä ja sen parasta mahdollista muotoa. 

Haluan oppia teistä lisää, jotta voin palvella yleisöä kertomalla siitä, mitä teillä on annettavaa.

On tärkeää, että suhteemme on kaikin puolin rakentava ja kanssakäyminen miellyttävää molemmin puolin.

Dynaaminen yhteistyön ilmapiiri edesauttaa luovaa suunnittelua ja auttaa löytämään entistä enemmän palvelevaa kerrottavaa tekstin, kuvan, äänen ja näiden yhdistelmien muodossa.

Hyvä kumppanuus on perusta sille, miksi tämä toimii.

 

Kauniisti 

Merkitykselliset tarinat yleisöä palvelevalla kulmalla toimivat journalismin ohella myös mainonnassa ja viestinnässä.

Yhteinen tehtävämme on tarjoilla yleisöllenne oivallusta ja iloa. 

Parhaimmillaan viesti on tyylipuhdas ilmentymä sanomaa ja kauneutta, joka rikastuttaa ympäristöään.

 

Miten? Muotoillaan sanoma kielellisesti ja visuaalisesti muotoon, jossa se on mahdollisimman helppo sisäistää. 

Markkinointitutkimuksellinen havainnointi, trendien haistaminen sekä syvällinen ymmärrys liiketoiminnasta ovat olennainen osa palvelevan mainonnan suunnittelua.

 

 

Teesit

1

Ihmisten aika on arvokasta.
Kunnioitetaan sitä.

2

Viestin vastaanottaja on ihminen tarpeineen. Vastataan niihin.

3

Viestitään sopivasti, muttei liikaa.
Kerrotaan oleellinen, karsitaan loput.

4

Kehitetään ja kehitytään.
Parhaat oppivat joka päivä.

Ne hyvät uutiset

 

NoNews syntyi vuonna 2008 organisaatioiden tarpeista kertoa asiansa merkityksellisesti, jotta ihmiset todella ymmärtäisivät.

Kymmenen vuotta myöhemmin uudeksi nimeksi tuli Is Good News.


Näkemys.
Se oli alusta lähtien kirkas. Kerrotaan asiat siten, että samalla parannetaan maailmaa.

Sen sijaan, että ympäristöä kuormitettaisiin epäselvällä hälinällä, tehdään vain sellaisia viestejä, joita itsekin haluaisimme vastaanottaa.

Kiinnostavia. Selkeitä. Hyödyllisiä.

Tässä ohjaa vilpitön halu palvella yleisöä. 

Merkityksellisyys on avain yleisön luottamukseen. Se pitää ovet avoinna silloinkin, kun aika ja huomio ovat kilpailtuja.

Kun on arvokas, on tärkeä.

 

NoNews
Vesijärvenkatu 2
15100 Lahti

Y-tunnus: 2216386-3

 +358 50 360 7500

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi@nonews.fi

LuotettavaKumppaniyritys

Paula Harmaala

Kirjoitan energia-alasta, tekniikasta, oman talouden hallinnasta, hyvinvoinnista sekä muista maailmaa parantavista aiheista.

Teen toimittajana juttuja mainonnasta MRKTNG-lehteen.

 

Jokainen aidosti hyödyllinen asia on kerrottavissa siten, että sen arvo kohdeyleisössä todella ymmärretään.

×